Oro

Om man inte blir glad av att få kärlek från den man säger att man tycker om, kan man verkligen tycka om denne speciellt mycket då? 
Jag tror tyvärr inte det.

Ligger och väntar på att slöinge ska ringa. Har sovit riktigt uselt i natt och jag är så himla orolig. Vissa tycker säkert jag är knäpp som oroar mig för en katt men jag älskar henne precis lika mycket som om hon vore en människa. Så är det bara och jag vet att det finns dom som förstår mig också. 
Däremot är man ju mer förberedd på att förlora sin bästa djurkompis än sin bästa människokompis eftersom deras livslängd är så mycket kortare. 
Åhh snälla lilla Pyret klara det här nu, du är inte så gammal och vi vill ha kvar dig 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0