Ont det gör ont

Det finns så många saker som väcker jobbiga minnen, så många saker som jag inte längre klarar av. 
Jag kan exempelvis varken se ett tv-program/ film där los angeles, las vegas, Dalarna eller Stockholm nämns eller visas. 
Jag kan inte se någon typ av sport, inte handla i en viss butik, inte lyssna på viss musik, inte läsa Varbergs posten, inte höra ljudet av en V8, inte känna lukten av grillat osv osv...
Allt detta undviker jag så gott jag kan varje dag bara för att slippa känna paniken och den sorg det för med sig. 
Allt fint är numer något fult och allt som gav glädje gör bara så jävla ont. 

Det var på väg att bli bra, livet var på väg tillbaka men någonstans på vägen sket sig allt och nu är jag tillbaka på ruta ett igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0