Nothing

Varför är jag så snäll? Gång på gång går jag på samma dumma saker. 
Jag känner mig som gruppen LOK sa "naken, blästrad och skitsur". Men nu är det bra! Jag tänker inte vara snälla Caroline längre men jag undrar ju vad det är för fel på mig som gör att ingen (nästan) värdesätter mig?

Om en vecka kommer allt vara över på flera plan och på ett eller annat sätt. Skrämmande, totalt skräckartat. Men jag kan inte göra något för att förhindra det. Det får gå åt helvete och så kanske jag följer med i dess fotspår så att säga. 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sluta säga att ingen värdesätter dej eller bryr sig. Du vet att jag gör det. Men ingenting jag gör går fram till dig då eftersom du skriver så? Bara undrar. :/

Svar: Förlåt, det var fel av mig :( Blir bara så besviken på människor ibland. Men jag har ändrat nu!
Caroline

2015-09-10 @ 21:20:21
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0