Missing people

Det finns två personer som betyder oerhört mycket för mig och nu har båda två i skrivande stund fått gör sig att dom inte vill prata med mig, inte ens skriva till mig.  
Det var inte riktigt vad jag behövde just nu i min livssituation och jag är så himla ledsen. Jag behöver mina vänner, jag behöver dom människorna jag älskar och bryr mig om men jag verkar inte kunna göra något åt det heller. 

Det måste vara något med mig som gör att de jag bryr mig om mest inte vill veta av mig. Jag förstår bara inte vad. Kanske hade världen varit en bättre plats utan mig, iaf för vissa människor. Det tråkigaste med allt är bara att det finns saker jag borde sagt, som borde fått komma fram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0