Love of my life

Det finns många situationer och händelser i livet som gör ont och som bildar ärr i själen. Det som gjort ondast i mitt liv är det som hände för snart 10 månader sen. 
Ja ni får tycka att jag är konstig men att bli lämnad av mitt livs kärlek gjorde och gör fortfarande 10 ggr mer ont än när jag exempelvis hittade min häst död i hagen. 
Vi är vänner och det finns inget otalt mellan oss och jag är glad för hans framgångar i livet men det går inte en dag, inte en timme utan att jag saknar honom i mitt liv. Jag kommer alltid älska honom vad som än händer. 
Livet går vidare men en del av mig är på något sätt borta och jag kommer förmodligen aldrig att bli fullkomligt hel igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0