Fuck it

Jaha, det blev ju en rolig dag. Hade gjort mig i ordning och tom fixat håret men näsch inte skulle det hända något i mitt liv inte. Så nu lägger jag mitt lockiga hår på den fuktiga kudden och sover resten av dagen ist. Så jävla tragiskt är det. 
Jag hatar verkligen livet japp det är sant, jag hatar det! 

Vad jag inte kan förstå är hur någon som vet hur illa det verkligen är medvetet kan göra det ännu värre? Man måste ju verkligen vilja se mig försvinna från denna värld? Är det inte lättare att bara säga det då isf? Säg att du inte vill veta av mig mer istället för att leka med mig och mina känslor. Utnyttja mig inte utan radera mig bara från ditt liv ist!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0