FML

Jag vill bara skriva och be om ursäkt. Jag orkar inte och kommer inte orka ett bra tag fram över. Jag kommer ha min mobil avstängd en del och hålla mig undan. 

Jag känner mig som en parasit i världen, därför känner jag att det är bättre att jag håller mig borta från alla människor. 
Varför har det blivit så här kanske ni frågar er. Ja, man klarar inte att bli sviken hur många gånger som helst och jag lovar er att jag förlåter inte denna gången. 

Om jag hade kunnat göra precis det jag ville nu så hade jag tagit min bil, kört till okänd destination, stängt av min mobil och bara varit. Problemet är bara att jag inte vill vara med mig själv heller. 
Svårlöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0