Fix you

Min blogg är en del av min terapi för mig. När jag skriver av mig här så mår jag för stunden lite bättre och jag har aldrig tvingat någon att läsa. Jag skriver aldrig heller ut namn på människor av den anledningen att jag inte vill vara respektlös och peka ut någon så. Om det inte är bra saker förstås då skriver jag gärna ut det :) 

Livet fortsätter att ge mig käftsmäll efter käftsmäll. Jag är så trött på skiten att jag har svårt att kunna sätta ord på det. Jag har förmodligen gråtit mer idag än vad jag gjort sammanlagt det sista halvåret. Det verkar inte heller finnas någon direkt ljusning. 
I morgon kommer bli en ännu tuffare dag, en av de värsta i mitt liv och det kommer även visa mig saker som är avgörande för framtiden. Jag hoppas på att jag har fel men jag kan nog säga redan nu hur det kommer att sluta. 

Godnatt 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0