En dag bara ett tag

Det är verkligen upp och ner hela tiden med allt. Idag måste jag ändå säga att det varit en bra dag. Inga större incidenter och ångesten har varit helt okej att hantera. 
När jag har molly mår jag mycket bättre för även om hon är en riktig liten trotsig tjej ibland så skänker hon mig så mycket glädje och så många skratt 😍

Tänkte försöka mig på att somna i tid för en gångs skull, får väl se hur det går. Jag drömmer så mycket konstigt på nätterna så det är ju inte konstigt att jag aldrig är utvilad när jag vaknar. 
Inatt drömde jag en återkommande dröm. Jag har en mobiltelefon och ska ringa till en speciell person men hur mycket jag än försöker så slår jag bara fel nummer, siffrorna byts ut och jag kommer aldrig fram. Undrar vad den drömmen betyder egentligen? 
Den är oerhört frustrerande iaf. 

Godnatt 



Molly spelar och sjunger 💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0