Empty tears

 Jag är ledsen men det gör för ont, alldeles för ont. Det är så mycket jobbigt och så mycket besvikelse just nu så jag känner mig alldeles tom. Tårarna rinner emellanåt och ångesten trycks tillbaka med hjälp av de magiska pillerna men förutom det känner jag ingenting. 

Jag kan inte förstå, jag kommer aldrig kunna förstå det här. Frågan är om jag ska leva med det eller inte. Frågan är vad fn som kommer hända. 
Samtidigt som jag skriver det här kryper det upp en liten människa och lägger sitt lockiga hår mot mitt bröst och tårarna börjar rinna igen. 
Jag har ett enormt ansvar och jag älskar henne så otroligt mycket, samtidigt är all min ork slut och det finns ingen hjälp att få.  Så, vad gör man? Vad i herrans namn ska jag ta mig till? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0