Closing time

Detta är det sista inlägget jag skriver här på ett tag framöver som jag känner nu. 
Jag orkar inte mer, jag ger upp. Jag förstår att INGEN kan fatta hur jag har det och hur jag mår men jag orkar inte bli hånad och utsatt för div saker mer.

Jag vet i ärlighetens namn inte vad som
Kommer hända och jag bryr mig egentligen inte heller. Kommer jag ligga här och ruttna, kommer jag dra härifrån, försvinna helt? Ja ingen vet och bara tiden kan utvisa. 
Det här mörkret är värre än en vinterdag i Norrland och det verkar inte bli vår på väldigt länge, troligtvis aldrig. 

Om bara allt annat hade funkat så kanske jag hade kunnat ta mig ur det här men jag är så ensam och människor jag ställt upp för till 150% dom sviker också. 
Jag fattar inte, jag kan verkligen inte förstå det beteendet men nu sätter jag stopp! Skadan är dock redan skedd men någon kanske lär sig något av de hela man kan ju alltid hoppas. 

Med dessa orden säger jag på återseende och som jag sagt innan, låt de människor du bryr dig om och tycker om få veta det. Man vet aldrig när det är för sent och en sådan sak kan mycket väl rädda en människa. Jag vet iaf att det hade gjort stor skillnad för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0