Chaos

Vad ska jag skriva? Katten är hemma, hon verkar inte må något vidare. Känner inte igen henne alls. Hon ska matas 10 ggr om dagen i 20 minuter åt gången och äta sju olika sorters mediciner. 
Så ja, där är det kaos. 

Träffade en kurator idag som sa till mig att "ja du får väl tänka ut vad du vill med ditt liv, och se över din medicinering". Ehh..... Jaha men jag har stått på en akut väntelista för att få en samtalskontakt inget annat. Och mina mediciner dom är ju inte så bra att ta regelbundet. Nähä? Det visste jag ju inte men vad ska man göra när ångesten fullkomligt förlamar en? Är det bättre att bara ligga och kräla som en mask med tankar på att man vill avsluta livet? Blir så jäkla trött! Men jo jag fick tiggt till mig en ny tid om en månad..... Tackarrrrr

På de andra fronterna är det väl lugnt just nu iaf. Molly är fantastisk och rolig och allt annat flyter på. 

Nu ska jag mata katt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0