B-day

Snart är det min födelsedag vilket jag inte alls ser fram emot. 
För första gången i mitt liv så kommer jag vakna upp ensam vilket känns både ledsamt och tragiskt. 
Jag har egentligen bara en önskan och det är att få träffa en speciell person och få känna att jag betyder något. Det kommer dock inte inträffa. 
Jag ser istället framför mig hur jag sitter ensam på Restaurang Havanna med ett glas rött i handen. Mitt presentkort går nämligen ut den dagen och eftersom ingen vill gå med så får det väl bli så. 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan följa med!
Jag ska dit på onsdag med cykeldusan, men kan gå igen!

2015-09-27 @ 00:07:09
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0