Ännu en dag

Jaha, så var ytterligare en dag till ända. En dag med bra början och tragiskt avslut kan man väl säga. Timmarna spenderade i stallet med mina bästa fyr och tvåbenta vänner var härliga. 
Resterande är inte ens värda att nämna förutom den stund jag fick träffat Molly då, den tiden är alltid värdefull. 
Sen har allt bara varit mörkt, tomt och tyst. Vissa väljer att inte ens svara, vilket känns hopplöst eftersom jag är i så stort behov av det stödet, 

Jag saknar mycket i mitt liv men framför allt så saknar jag att leva. Jag saknar att ha saker att glädjas över, att se fram emot. Just nu är bara allt ett stort mörker utan ände. Jag vet vad som komma skall och jag är inte förberedd för man kan helt enkelt inte vara förberedd på något sånt, inte fullt ut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0