Älskade katt ❤️

Jag skulle ljuga om jag skrev att det är bra i livet just nu. 
Min älskade finaste katt är döende och bara tanken på att hon kanske inte ska finnas mer är otroligt skrämmande. Jag vet dock att både jag och Marcus gjort allt vi kunnat för henne alltid så det känns bra. Hon har varit som vår lilla bebis sen dag ett. 
De närmsta dagarna får utvisa vad som händer men det ser inte ljust ut. 

Jag hade behövt någon som håller om mig just nu och som verkligen ville finnas där för mig. Istället har jag förlorat en av mina bästa vänner som flyttat iväg plus en som jag trodde skulle vara min vän för livet. Jag trodde inte det sistnämnda skulle göra så ont som det gör men det gör väl alltid ont att bli sviken. 

Som tur är har jag fortfarande min underbara dotter som förgyller dagarna och håller mig sysselsatt. Vad vore jag utan henne? 

Bli bra nu älskade Pyret 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0