Thinking of you

Sorg, rädsla, trötthet. Det är vad dessa sista dagarna bestått av. 
Det gör så himla ont att se någon man bryr sig om och tycker om må så fruktansvärt dåligt. 

Jag är van vid att själv må så dåligt men det blir något helt annat när det gäller någon annan.
Jag måste säga att det är en positiv egenskap jag har. När saker och ting blir allvarliga och det uppstår krissituationer  då blir jag "lugn" och  handlingskraftig. Jag är inte lugn egentligen men på något underligt sätt så kan jag lägga oron åt sidan för stunden och verkligen fokusera på vad som måste göras. 

Mina egna problem som egentligen är värre än någonsin har helt hamnat i skymundan det sista och även om jag är både arg, besviken och otroligt ledsen så fungerar jag i princip helt normalt i mitt egna liv. Det är väldigt nyttigt att få fokusera på någon annans bekymmer emellanåt och sluta tänka på sig själv! 

Nu ska jag sova, det blir sovmorgon imorgon hoppas jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0