Passerar revy

Åter en dag till ända. Idag vill jag tacka min finaste och bästa tjejkompis Sandra lite extra. Tack för att du står ut och orkar med psyko-Caroline genom allt det här. Jag ska gottgöra dig en dag när livet återfått sin mening, jag lovar dig 💜

Vet inte ens om det är någon ide att jag bloggar något mer eftersom jag låter som en gammal LP-skiva som hakat sig. Jag mår så dåligt som man kan göra tror jag. Någon gång ger väl ångesten eller kroppen upp bara att vänta och se. 
Tänk att någon vill mig så här illa. Vad har jag gjort för att förtjäna det egentligen? Jag har inte varit annat än snäll och omtänksam. Så jävla fittigt när jag tänker efter. Jag kan bara inte låta det passera utan konsekvenser. Den glädjen tillåter jag inte! 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Söte <3 du behöver inte gottgöra mej! Det räcker att bara du finns till 😘

2015-10-11 @ 23:02:14
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0