Pain inside

Jag vill inte fylla år, jag vill inte att det ska bli nästa vecka, jag vill inte leva. 
Jag vill inte ha det där samtalet som förstör det sista lilla liv jag har kvar. Trodde aldrig jag skulle känna mig så här liten och värdelös igen. Hela min själ är trasig och det gör så fruktansvärt ont. 
Jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska vända mig. Jag vet inte vem som skulle kunna hjälpa mig eller hur jag ska kunna ta mig ur det här. 
Jag vet inte om jag ska hämnas på alla sätt som går eller om jag bara ska säga farväl, jag vet verkligen ingenting, 

Jag vill bara bort från all smärta och ångest, jag vill bara slippa det här. 
Hör du det där uppe, jag har fått nog nu!

Jag är så tacksam för min familj, min dotter och mina vänner, utan er hade jag inte funnits ska ni veta. ❤️ 

Kommentarer
Postat av: Sandra

💜 det gäller att härda ut. En dag blir det lättare.

2015-10-09 @ 07:21:40
URL: http://sandyin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack min finaste vän 💕

2015-10-09 @ 13:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0