Livet är då fan ingen schlager

Livet ska inte vara så här, livet är till för att levas. Jag är inte värd mycket men jag förtjänar fan inte det här. Jag kan inte förlora den här matchen en gång till, jag orkar inte. 

Jämte mig ligger den där perfekta lilla människan och jag skäms. Jag skäms något så otroligt över att jag låter mig själv bli så sårad av någon människa att jag inte längre ser någon mening med livet. Men sanningen är som den är och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här.
Jag vet faktiskt inte ens om det går.
 
Jag vet att det finns dom som verkligen bryr sig om mig och det är jag så tacksam för. Men ändå så gör det så fruktansvärt ont när den som borde bry sig mest är den som gör det minst. 

Idag vill jag skriva ett speciellt tack till min mamma. Så mycket ångest och tårar hon har fått stå ut med den sista tiden. Förlåt 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0