Down to square one

Hade en helt okej dag fram tills nu. Var inte alls beredd på det som skett. Undrar vad som sagts egentligen. Vill nog inte veta. Jag blir så ledsen och får sådan ångest att jag inte vet vart jag ska bli av riktigt. 
Dom mörka tankarna tar över igen och jag vet inte vad jag ska göra. 
Ångest är djävulens påfund och speciellt när den kommer i form av panikattacker. Jag kan inte hantera det längre, det blir övermäktigt. 
Snart har jag slut på idéer, jag lever liksom inte, jag bara är. 

Jag säger bara en sak att sviker du mig nu också så är det kört på riktigt. Då ger jag upp. Då vet jag att jag aldrig kommer läka igen och jag behöver läka, min själ behöver det. 
Imorgon kan mardrömmen besannas och livet kan vara över därför vill jag inte somna inatt, iaf inte om jag måste vakna imorgon. 
Jag hatar det här mörkret, jag hatar den här ångesten, jag hatar det här livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0