Calmer than before

Skulle ju ligga lågt med bloggandet ett tag men va fasiken jag känner mig positiv och det kan ju vara kul som omväxling ;)

Denna dagen var precis tvärtemot härom dagen. Den började i total misär men avslutades mycket bättre och nu ligger jag och känner ett lugn i kroppen som jag inte känt på länge! Därför vill jag inte somna för jag vill njuta av den här känslan. 
Jag hoppas att känslan sitter i under morgondagen för då har jag flertalet saker jag borde göra. Städa, putsa fönster, byta gardiner och ev rida. Vi får väl se hur det går med det. 

Ja, det var väl det hela.
Förresten, om någon har en sk hackelsemaskin som står och skräpar kan ni väl hojta te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0