Bad behavior

Jag vet att du döljer något för mig och jag vet inte om jag vågar eller vill veta vad. Jag har mina föraningar men jag ber till högre makter att jag har fel. 

Nu till något helt annat. 
Det som har hänt i lilla Sverige idag är totalt fruktansvärt! Då helt plötsligt är det  knäpptyst på de flesta håll på Facebook... Varför? Jo självklart för att den misstänkta gärningsmannen råkar vara helt och hållet svensk. Hade det varit en människa av utländsk härkomst hade det spytts ut så mycket hat och politisk propaganda att man hade blivit mörkrädd (som så många gånger innan). 
Jag blir så äcklad och förbannad att jag tror det är bäst att jag slutar skriva nu! 
Att inte tycka att alla människor är lika mycket värda måste vara den sjukaste värdering man kan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0