32

Aldrig någonsin har jag upplevt en födelsedag med så mycket ångest. Förra året spenderade jag den med mitt livs kärlek i las vegas i år ser situationen ut såhär...
Jag är så glad och tacksam för er som försökt göra den bra ändå. Mindre tacksam för andra saker.
 
Jag borde inte vara hemma just nu egentligen jag vet det men det känns som att det inte finns något annat val. Ingen på utsidan skulle förstå. Äsch, jag ska sluta prata i gåtor. Jag skulle behöva läggas in på psyket, det är den tragiska sanningen. Ångesten upptar 95% av mitt liv just nu, det är inte ett värdigt att må så här. 

Jag vill avsluta med att ge min vän Jimmy ett extra tack. Jag är så glad att jag har dig 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0