You did it again

Jag är mer besviken än någonsin och jag önskar så att det fanns något sätt att döva ångesten på. 
Jag förstår inte alls varför man medvetet vill såra en annan människa som man dessutom vet redan lever med konstant svår ångest. 
Jag får panik samtidigt som jag känner för att ge igen med alla medel jag har! Jag tror på karma men ibland kan den kanske behöva lite hjälp på traven! 

Det finns mycket som sårar i livet men konstant brutna löften och att bli sviken gång på gång av någon man tycker så himla mycket om är nog det värsta. 

Jag orkar inte mer nu, men jag vet inte vad jag ska göra heller. Jag bara är, jag och min jävla ångest! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0