The f-Word

Hej! 
Hade du läst min blogg hade du förstått hur dåligt du fått mig att må. Hade du brytt dig hade du kunnat stoppa mig och kunnat få mig att behålla huvudet ovanför ytan. Men du bryr dig inte överhuvudtaget. Dina lögner och svek är så många nu att du nog knappt vet sanningen skälv längre. 

Man kan aldrig kräva att någon ska hjälpa en med något i livet men om man ska vara vänner borde man väl inte medvetet vilja någon så illa att man gör saker enbart för att man vet att det 
Sårar? 
Mitt liv går ut på en enda sak just nu och det är att överleva. Frågan är hur länge det kommer gå. Ångest är djävulens påfund och att ha det i denna mängden dygnet runt alla dagar i veckan kan ta kol på vem som helst. 

Nu ska jag sova, not high on life but on medications! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0