I blame it all on you

Jag har aldrig förstått mig på varför man medvetet vill göra någon illa. Hur man dessutom kan göra det mot någon som man vet varken vill eller orkar leva är ännu mer ofattbart. Då kan man ju bara vara ute efter en sak, att få den människan bort från jorden. 

Jag börjar se svart, jag börjar bli förbannad och blir jag väl det på riktigt så har jag inga gränser. Jag använder inte våld men jag kan bli en jävligt elak människa på andra sätt. Det är oerhört få personer som fått mig att bli så arg någon gång men nu är det riktigt jävla nära. Allt jag behöver göra är att trycka på en knapp och det är oerhört lockande, jag har ju ingenting att förlora på det längre, inget alls. 

Watch out mother fucker 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0