Happy.tears

Vilken helg! Så mycket känslor och tårar samtidigt som jag upplevt glädje och fina stunder 💕
Tack till er som hört av er och frågat hur jag haft det, ibland kommer omtanke från oväntade håll :)

Jag är också förbannad och besviken. Alla vill en inte väl och min helg har delvis gått åt till att behöva fokusera på helt fel saker. Att bli anklagad för en massa saker som bara är rena lögner och skitsnack är jobbigt i sig men när det dessutom kommer från någon som man offrat hur mycket tid och energi på som helst så känns det förjävligt!
Men ja, jag säger det igen nu, det är dags att omprioritera. Det är hög tid att börja tänka på mig nu och vad jag mår bra av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0