đŸ’©

Jag har slut pĂ„ ord, jag Ă€r sĂ„ utmattad sjĂ€lsligt sĂ„ jag vet inte vad jag ska sĂ€ga lĂ€ngre. 
Det finns liksom inget hopp kvar gĂ€llande nĂ„gonting. Försöker man bearbeta och acceptera nĂ„got sĂ„ kommer nĂ€sta bakslag som ett brev pĂ„ posten. 
Ja jag hade bara behövt höra frĂ„n vissa att jag Ă€r betydelsefull, att jag Ă€r viktig, Ă€lskad osv, just nu hade jag behövt det mer Ă€n nĂ„gonsin. Men jag Ă€r vĂ€l inte vĂ€rd det kan jag tĂ€nka mig. Inget jag gör Ă€r tillrĂ€ckligt och mina kĂ€nslor Ă€r tydligen inget vĂ€rda, man ska bara leka med dom. 

NÀ bajsa pÄ livet sÀger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Àr vÀrdefull och viktig! Du Àr ingen bajskorv! :)

2015-11-20 @ 07:24:14
Postat av: L.

Hej. Jag tycker som föregÄende talare.

2015-11-20 @ 07:24:47

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

LÀtta ditt hjÀrta:

Trackback
RSS 2.0