The town

Jag har tydligen blivit någon slags jävla slagpåse för människor. Någon man kan göra till åtlöje, driva med och vara allmänt gement elak emot dessutom helt utan konsekvenser. 
Jag är så svag i mig själv just nu så jag bara låter det fortgå. Men jag tror på karma och en dag kommer dom få tillbaka och då ska jag sitta där med min popcornskål och min champagneflaska och bara njuta. Om jag fortfarande finns dvs. Möjligtvis hjälper jag "karman" lite på traven om jag känner för det. 

Det är konstigt egentligen hur mycket skit man kan låta sig ta. Jag har alltid trott att jag är en rätt stark person men när det kommer till att bli förolämpad och utnyttjad så bara står jag och ser på och känner mig så himla, himla ensam.

Ofta tänker jag på att bara åka härifrån ett tag bara jag. Helst till min favoritstad på jorden och bara insupa atmosfären. Någon som har ett boende i Stockholm att låna ut? ;)
Den staden ger mig ett lugn och jag bara älskar det. Jag kan vara jag utan att någon bryr sig, jag kan bara vara ❤❤
Måste kolla närmare på det, jag hade verkligen behövt det just nu!


Då, smalare och lyckligare i världens bästa stad


Nu trasigare och ledsnare än någonsin 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0