Rolling

Uj, uj, uj.... Ibland råkar man komma lite väl nära sanningen tydligen och det gillas inte! Jag väljer att bara skratta åt eländet för det är vad det är, ett jävla elände! 
Nog om det.

Är för närvarande "sjuk" (ja mer än vanligt) men en jädrans hosta och snor tjockt som gröt. Därför blir det ingen träning vilket jag verkligen skulle behövt.  Har dessutom en löpande hund hemma och en extremt trotsig treåring som inte låter hunden vara ifred i två sekunder. Så ja, mitt tålamod har testats rejält i dagarna två ;)
Annars rullar det på, fick lite nya insikter av min fina läkare som jag träffade igår. Han är bäst och han fick mig att inse en hel del. Han är klok han trots sin ringa ålder :)

Nu ska jag försöka sova och hosta och hosta lite till! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Har läst lite i din blogg, vet inte hur jag kom in här men. Din trötthet, depression, håravfall m.m. kommer mig att tänka på hypotyreos, alltså underfunktion av sköldkörteln. Du verkar ha typiska symptom på detta. Har du nånsin kollat upp det? Det finns hjälp att få, bl.a. kommer håret tillbaka när man är optimalt medicinerad.

Svar: Jag medicineras för det också sen tre år tillbaka, men tack för din omtanke :)
Caroline

2015-05-21 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0