I keep on running

Jag börjar bli rätt trött på det här. Är det inte psyket som mår dåligt så är det kroppen. Dom håller på att utreda mig ang en annan sjukdom. Har jag den vet jag inte vad jag gör för det är inga roliga grejer. Det kommer förändra mitt liv för all framtid isf :(
Nä fy, håll tummarna för att så inte är fallet är ni gulliga.

Hade Facebook-paus. Gick sådär, klarade ett dygn..... Haha så tragiskt! 
Jag är så beroende av den skiten eller det är egentligen messenger jag är beroende av. 

Var ute och sprang innan. Lyckades ta mig runt hela rundan på fem kilometer och dessutom snabbare kilometertid än vad jag brukar så är faktiskt lite stolt :)
Fick en så himla fin present innan också, blev alldeles rörd :')
Så idag har allt som allt varit en rätt bra dag, hoppas morgondagen fortsätter i samma anda ;)
Är dock rädd för en sak och som Sandra sa innan, "ja det är 2015, detta året kan ALLT hända!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0