Right here right now

Idag lyser solen in genom persiennen. Man kan inte dra upp dom här men lite strålar letar sig iaf igenom.
Dom har tagit min nässpray, fattar ni paniken eller?!
Jag kan dock få mig ett spray när jag känner för det!

Vissa känner säkert att jag är alldeles för öppen i min blogg, jag känner att jag skiter i vilket. Jag är den jag är, take it or leave it liksom. 
Jag orkade inte vara stark på egen hand längre och det här alternativet kändes bättre än det andra...

Jag önskar er alla en bra dag!
Take care!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag fattar paniken i att någon skulle ta mitt nässpray ifrån mig! Jag har inte varit utan nässpray en enda dag på typ 11 år nu...

Jag hoppas du mår bättre snart!
Krya på dig!
Kram Charlotte

Ps: Jag kommer gärna med mitt lillmonster när som helst ;-)

2015-03-04 @ 16:23:36
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0