Only God knows

Jag har blivit tvungen att ta ett beslut. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, rätt eller fel. Jag vet bara att något måste förändras radikalt. 

Att ta beslut tillhör inte mina starkaste sidor om man säger så, klarar inte ens av att välja vilja halstabletter jag ska köpa. Men när det kommer till den punkten när det brister då måste jag. 

Just nu finns det en människa som verkligen verkar göra sitt allra yttersta för att få mig att må så dåligt som bara går. Jag förstår inte nöjet i det hela riktigt mer än att personen i fråga måste hata mig och vilja att jag försvinner från jordens yta. 
Kanske blir det så och hen blir nöjd eller så blir det inte så och "karma strikes back" så att säga... 

Nu måste jag sova, har blivit alldeles för lite av den varan den sista tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0