Framåt marsch!

Jag är så trött! Den här dagen har varit omtumlande på flera sätt!
Men, titta nu, MEN (!) även på positiva sätt.
Kan det vända nu månntro jag hoppas så!

Trots att jag fick besked om att jag har en obotlig autoimmun sjukdom kallad Lupus (SLE) så har jag inte känt mig jättedeppig! 
Jag har både varit och ätit glass med en av de jag tycker allra mest om och stämningen var på topp och sen var jag på kungsmässan med en annan trevlig prick. 

Imorgon ska jag börja dagen med att ta sådär 15 olika blodprover och sen ska jag försöka rida och hinna rida en sväng innan världens bästa unge kommer hit ❤❤

Låt det vara bra nu snälla rara! Inga mer jobbiga besked och elakheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0