En dag i livet

Jag tar en dag i taget. Jag vaknar, jag andas, jag svettas och har ångest, jag tar en mirakeltablett och fortsätter andas. 
Jag kan inte äta, jag gråter, jag andas lite till. 
Jag skickar ett sms, minuterna går, paniken stegrar, jag tar en cigg. 

Timmarna går, inget svar, paniken är total men jag fortsätter att andas, tankarna är svartare än en vinternatt.

Svaret kommer, tårarna av lättnad (oftast) börjar rinna, andningen blir lättare och jag försöker äta något. 

Kvällen är här, jag försöker tränga bort tankarna, röker några cigaretter, pratar kanske lite med någon, försöker hitta något bra på tv, tar en mirakeltablett till, andas och förhoppningsvis somnar. 

Så ser dagarna oftast ut och har gjort de sista fem månaderna. That's just me och jag börjar bli van..
Just nu är det dock ännu värre än någonsin förr. Lika bra att vara ärlig om någon nu undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0