All good things come to an end

Jag har haft det värsta dygnet någonsin under min livstid och det säger rätt mycket när det gäller mig. Jag har fått veta att jag inte är värd något och att jag inte heller är önskvärd. 
Hade det kommit från någon främmande människa hade man blivit ledsen, kommer det istället från någon man verkligen, verkligen tycker om gör det desto ondare (något så in i helvete).
Jag har tappat respekten helt för flertalet personer jag tidigare både älskat och beundrat. 
MEN
Just nu just denna stund känner jag en sådan otrolig lättnad i kroppen. Jag har ingen ångest, inga tårar som rinner, jag bara är. Och det är inte bara tack vare min bästa vän sobrilen. 
Jag har trängt undan alla ångesttankar och fokuserar bara på mitt mål. 
Imorgon ska jag träffa min fantastiska dotter och jag ska se till att njuta av varenda sekund ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0