A break

Hjälp!
Jag har inte haft så här ont i min själ på länge.
Jag vet vad jag måste göra men jag känner mig så fruktansvärt elak! Jag har dessutom ett riktigt tufft beslut att fatta innan jag kan gå vidare.

Jag vet att jag är jävligt kryptisk i mina inlägg men jag kan inte skriva ut allt, iaf inte än. 
Mitt liv är en jäkla circus och jag är väl någon slags clown som står i mitten som ett fån och låter människor skratta åt mig. 
Jag är bra på det, att låta människor behandla mig illa. Nu snackar jag om människor jag tycker om inte vem som helst för då sätter man sig inte på mig i första taget. 

Jag kan inte riktigt förstå att allt det här händer mig just nu. Är det någon typ av "truman show" kanske? Känns nästan som det. 
Eller ligger jag kanske egentligen i koma och allt är en sjuk dröm? 
I vilket fall som helst så är det för mycket för att jag ska kunna hantera det nu. Jag behöver en paus från livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0