En dag i verkligheten

Jag ligger i sängen och tittar på det lilla miraklet jämte mig. Hon är inte så liten längre. En egen människa med en egen personlighet och tonvis med egen vilja!
Tårarna rinner stilla ner för mina kinder och jag ber till högre makter att de ska skona henne från all ondska och smärta som finns i världen . 
För henne kämpar jag, för henne stiger jag upp på morgonen och försöker leva ett så normalt liv som möjligt. Men ingenting känns meningsfullt och ingenting är roligt. Jag är så omotiverad till livet, till allt! 

För två veckor sedan var jag redo att ge upp men på något konstigt sätt så ligger jag ändå här nu. Hemmet är städat, tvätten tvättad, hästen fixad och maten inhandlad och uppäten. Man klarar fan så mycket mer än vad man tror, även om stormen långt ifrån har bedarrat än. 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är stark!!! <3 <3 <3

2015-01-27 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0