Bullshit

Jag tror att jag inom en snar framtid kommer stänga ner den här bloggen. 
Jag känner alltför mycket frustration och ångest inför mycket av innehållet. 

Jag tänker inte gå in på detaljer om vad som händer i mitt liv just nu men det är ett helvete. 
Mest besviken är jag på människor runt omkring med sitt jävla skitsnack om att de finns där och de bryr sig osv... För inte fan ser jag något av det nu?! Telefonen är jävligt tyst om man säger så..

Dessutom tycker jag att det är patetiskt att tro en massa saker om någon man knappt känner.
Speciellt när man själv är orsaken till mycket! Strutsmentalitet deluxe! 

Nu ska jag sova jämte det finaste jag har 💕




Kommentarer
Postat av: Sandra

<3 <3 finaste vän.

2015-01-14 @ 01:56:27
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0