Se upp för vargarna

Ibland eller ganska ofta är det svårt att vara stark men idag har jag känt mig just stark!

Livet är en konstig företeelse, det kan vända på en femöring från något alldeles magiskt till något riktigt tragiskt. Mycket styr man själv men långt ifrån allt. 
Man väljer själv vilka människor man vill ha i sitt liv men man väljer inte hur dom behandlar en.
Ibland har man turen att träffa på riktigt fina människor som verkligen finns där för en och inte lämnar ens sida när saker och ting är riktigt svårt. Det är dom människorna man ska hålla fast vid. De som inte dömer dig och inte fördömer dina handlingar, de som finns där när tårarna trillar ner för dina kinder och när livet för ett tag har tappat sin mening.
Har du någon sådan person i ditt liv så håll fast vid henne/honom hårt (det gör jag) "för där ute finns det gott om vargar". 


Här är min finaste vän som jag aldrig släpper taget om (synd för henne ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Awww vad gullig du är! :) Jag släpper inte taget om dig heller! <3

2015-02-02 @ 07:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0