I can be a bloody bitch to!

Jag är en person som först blir ledsen när någon gör mig illa och oftast har jag ett stort tålamod men så ibland och om det går tillräckligt långt så förvandlas det till ilska istället. Då är det dags att passa sig :p

När jag väl blir riktigt arg så blir jag så fruktansvärt arg och då kan vad som helst hända (förutom fysiskt våld). Jag kan vara den snällaste och mest omtänksamma människa jag vet men jag kan också om jag blir tillräckligt provocerad bli riktigt, riktigt elak (folk skulle inte känna igen mig).

Jag känner att det just nu står och väger ,bägaren är på väg att rinna över. 
Det är på både gott och ont i detta fallet kan jag känna.

Imorgon är det fest och det kan gå precis hur som helst!
Antingen blir det bra eller så blir det katastrof *2. Ni lär ju märka vilket ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0