Waking up

Jag känner ett lugn inom mig som jag inte känt på ett bra tag. 
Att jag blev så orättvist behandlad härom dagen fick mig på något sätt att ändra kurs, iaf tillfälligt. Nu är bollen i rullning och även om det känns skrämmande så känns det också riktigt bra! 

Dagen har spenderats först med min bästis, den roligaste lilla tjejen i världen, Molly. Hon är så skojig och full av bus just nu men även väldigt go och älskar att mysa och kramas. Tänk att jag kunde få en sådan fin dotter ❤️
Sedan efter molly åkt till sin pappa så var det kalas för en annan av mina bästisar. God mat och trevligt sällskap, det är aldrig fel :) 

Nu ligger jag hemma i min säng och ska sova, tröttare än vad jag brukar och mer avslappnad än på länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0