Use your brains for ones

Älskar, älskar inte, älskar, älskar inte, älskar.... Nej jag vet inte ens själv. Mitt liv är kaos, helt upp och nervänt och jag vet inte åt vilket håll jag ska gå. 
Hjärnan vill åt ett håll, hjärtat ett helt annat. Jag vet ju sen tidigare erfarenhet att man oftast blir sårad av att följa sitt hjärta, men det är så svårt och gör så ont att låta bli. 
Just nu hade jag kunnat vara på ett helt annat ställe där jag så mycket hellre hade velat vara, men jag kan inte, det går bara inte. 
Jag kan inte såra mig själv en gång till, eller rättare sagt så klarar jag inte en gång till. Mitt hjärta är redan så jävla trasigt att det aldrig kommer gå att laga igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0