Stolt mamma

Ibland blir jag liksom löjligt stolt över min dotter. Som idag tex när hon lämnade över sina nappar till kaninbebisarna på Liseberg och visade stolt upp sitt diplom. Det kommer bli ett par jobbiga kvällar nu men jag vet att hon kommer klara det.  
Hon var så himla glad över att vi var där tillsammans alla tre mamma, pappa och Molly.
Vi borde göra sånt oftare eftersom vi har en så bra relation jag och Marcus. Det borde iofs alla som har barn ihop ha men så ser det tyvärr inte ut. Men jag skulle liksom inte kunna tänka mig ett liv utan honom i det. Han är en del av det och har varit i typ 25 års tid och dessutom har vi fått världens underbaraste unge tillsammans!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0