Sometimes I run, sometimes I hide

Jag känner mig arg, frustrerad och så himla ensam just nu. 
Hur snäll och positiv jag än är så får jag bara skit tillbaka, jag är inte ens värd att pissas på känns det som. 
Jag älskar en människa som tycker illa om mig och i princip inte vill veta av mig.
Varför? Det är precis som om jag vill tortera mig själv....

Något annat som gör mig oerhört trött är när folk har åsikter om Vad jag skriver här.  Det är bara jag som vet vem/vad jag syftar på när jag skriver. Det står aldrig namn. Jag skriver som en slags terapi för min egna skull och för att få ur mig mina känslor. Ska det komma massa förutfattade meningar och anklaganden mot mig för det så får jag låsa bloggen. Men ett tips är ju att inte läsa om det stör er det som skrivs...

Nu ska jag sova, lite trasigare och mer ensam än igår. 
Godnatt 

Trackback
RSS 2.0