Sad bad day

Har haft en helt okej dag idag tills nu ikväll då allt bara vände. Jag känner mig så himla ledsen och tårarna vill bara inte sluta rinna. Jag saknar min dotter så det gör ont och ja jag saknar honom också. Det var ändå ett tag sedan jag kände en sådan här stor "sorg" inombords. Det var längesedan jag kände att jag inte orkar mer. 
Jag vet inte varför jag får sådana här dippar förutom det uppenbara, att vara ignorerad och oviktig för människor jag älskar. 

Jag förstår verkligen inte vad jag gjort för att förtjäna allt det här. Har jag varit en så dålig människa? Jag kommer säkert aldrig få svaren jag behöver och vill ha. 
Äsch jag vet inte ens vad jag svamlar om längre. Jag vill bara hålla om min älskade dotter och känna hennes villkorslösa kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0