Refuse to be used

Alltså jag fattar ingenting, mindre än vanligt alltså :p 
Hur någon som vet hur det är att leva i ett psykiskt helvete vill göra så någon dom "tycker om" vill sitta i den skiten ännu mer än innan. Helt oförståeligt. 
Ungefär lika konstigt som att kräva allt och lite till av någon som man sen inte vill ge något tillbaka. 
Men egentligen kan jag inte vara sur på någon annan än mig själv för det är jag som låter mig "luras" och bli utnyttjad. Jag är för godtrogen och naiv helt enkelt. Jag vill så gärna tro att människor är omtänksamma och vill väl även om jag innerst inne vet så väl att det inte är så. 
Jag har dock en vän jag litar på, en som jag vet inte sviker och som skulle ställa upp 24/7. Hon vet vem hon är och hade det inte varit för henne så hade jag nog tappat tron på mänskligheten helt och hållet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0