Not surprised but disappointed

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. 
Jag blir så ledsen när människor ändrar sig till det negativa. När det finaste hos en människa försvinner och dom blir något som inte är dom egentligen. Att det man älskar hos en människa inte längre finns där. Det gör ont, känns nästan som en sorg, som att den fina människan inte finns längre.

Ikväll har jag även fått reda på saker som gör mig ledsen, förbannad och besviken. Mitt självförtroende fick sig en  rejäl törn, precis som om det inte var dåligt innan..
From nu kommer jag prioritera annorlunda och lägga min energi på människor och djur som förtjänar det och ger mig något tillbaka. 

Avslutar med den här bilden som ger mig glädje i allt det dystra :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0