Hate is a strong Word but for the first time in my life I really mean it!

Jag skrev ett långt inlägg men just idag kändes det inte rätt att publicera, just idag känner jag att mina tårar inte är det mest väsentliga.

I stället ska jag skriva ett inlägg om min vän"karma". Jag tror stenhårt på det, "what goes around comes around". 
Beter du dig illa, åsamkar någon annan smärta genom att vara elak, är girig och självisk så kommer du en dag få tillbaka och då 10 ggr värre. Det är det jag sitter och väntar på nu med popcornskålen i högsta hugg! När den dagen kommer så ska jag skratta och fira i en hel vecka så illa tycker jag om just denna människa (nej det är inte den ni tror) utan denna person är så mycket hemskare än så och jag hatar henne/honom med varenda cell i min kropp! 

Andas Caroline, andas....

En sak till som gör mig förbannad just idag är dom som påstår att dom är mina "vänner", skit på er det är ni inte alls, då visar man det och man visar intresse för mitt liv, vad som händer och mitt mående, allt annat är bara ren falskhet och det har jag lärt mig att se igenom. 

Jag vill avsluta detta inlägg med att skicka en extra kram till min allra bästa vän, Sandra. Hade det inte varit för henne hade jag nog tappat förståndet helt för längesedan! 💗

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur vi har varann! Ta fram dina ess om du behöver. Yoshi sa att det va okej! Kram på dej finaste vännen! <3

2015-12-04 @ 11:23:18
Postat av: yoshi

Det va jag Sandra som skrev!!!!

2015-12-04 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0