Bitterfitta

Okej, då var det också över. 2015 slår alla rekord ggr 100 över att vara det fittigaste året någonsin. 
Jag trodde inte det kunde komma mer bakslag och att jag kunde förlora mer människor i min närhet men ack så fel jag hade. Om någon någon gång planerat att väcka mig ur den här mardrömmen så snälla gör det nu innan det är för sent! 

Jag vill bara att julen ska vara över och nyår med. Egentligen vill jag att hela livet ska vara över men det är väl typ 60 skitår kvar om man har otur.
Fy fan vad jag är bitter just nu, jag är fullt medveten om det men jag orkar inte bry mig, jag vill bara ha ett slut på skiten och gärna nu! 
Det finns en annan sak som skulle få stopp på det mesta lidandet också men sånt får man tydligen inte ha önskningar om...

God jävla jul eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0